E m m a -

Ser man vem det är?

798bcbf67c57789e377d6bbf2882fee8.png

Haha ser man vad det är? :P En av mutantfiskarna i akvariet, hihi. Han som vi döpte till Böldis igår. Han känns igen på den vita "vårtan" vid ryggfenan ;)


uppdatering 10:30:
Just nu sitter jag på webbdesignen, men läraren är ute och har betygssamtal igen. Vet inte ens vad vi ska göra, jag råkade glömma att lyssna de tio sekunder då han pratade. Han är verkligen inte så duktig på att få oss att förstå våran uppgift. Han säger den jättesnabbt en gång, sedan går han. Men nu ska jag fråga någon, sedan göra uppgiften. Vi hörs när jag kommer hem! :o)

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahhaahhahahaah OMG emma, jag skrattar på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar dig hahahah!!



sv, du måste läsa ut den!! Det är en order!!!

jag vet, jag är helt beroende av MLIA!! xD

2009-11-27 @ 01:37:07
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0