E m m a -

Glöm mig ej

Hejhej, jag var tvungen att skriva igen, hihi. Hittade ju bilder på blommor jag tog i somras, så det blir en varje dag nu! Detta är då, som alla säkert redan visste, en förgätmigej. Men alla visste inte att det är min favoritblomma! Den och liljor. Hittade plastliljor på Lagerhaus förresten, åh vad fint det skulle vara med såna i rummet. Älskar namnet förgätmigej förresten. Glöm mig ej. Forget me not. Tror till och med den heter så på engelska. :)

 

Jag sitter här helt sminkad, med eyeliner och läppglans och allt. Hehe, jag gillar att sminka mig för skojs skull och jag ska ju ingenstans, så vem bryr sig. Målade eyeliner på mamma också, det blev bra! Hon sa att jag kanske borde göra det varje morgon, hihi hoppas, det är såå kul att sminka folk! Önskar att jag hade det som jobb... Har inte ens nåt jobb. Men nu ska jag göra fysikläxan, lyssna på musik och läsa Eclipse (som jag snart läst ut för typ... femte gången, hehe). Vi hörs imorgon! Fler bilder från sommaren kommer då. De är såå fina (alltså, för att man inte ser blommor mycket just nu...) :o)

Kommentarer
Postat av: Fanny

ååå det är min favoritblomma med :D och ja det är forget me not på engelska. Upptäckte det när vi skulle rösta för class flower (graduation) :D

2009-11-25 @ 23:50:47
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0