E m m a -

Ganguro

Hejhej!
Nu har jag just tittat på idol, håller på att titta på en film på datorn men den är inte så bra. Ville mest se den för att Bethany Joy Galeotti är med i den. Bring it on again heter den förresten.

 

Jag hade glömt vad det här lite galna modet som finns framför allt i Shibuya i Japan. Ganguro heter det ju! Äntligen kom jag på det! Syftar alltså på bilden, men det förstod man väl kanske ;o) Skulle nog aldrig kunna gå runt sådär, men det ser väldigt roligt ut, haha!

 

I alla fall, min dag... jo, jag hade bara två lektioner idag, som sagt. Naturvetenskap var den första, sedan den sista lektionen på dagen var engelska. Mellan de lektionerna (10.10 till 15.00) hade jag håltimme. Men bara en av timmarna var jag ensam i alla fall. 11.25 åt vi lunch, sedan åkte jag, Katarina och Emma till centrum och provade konstiga masker på Accesorize... heh... gud vad rolig man såg ut. DE HAR VÄRLDENS SÖTASTE LILLA PORTMONÄ DÄR! En grå pingvin med blå mössa, sååååå söt! (Var mössan verkligen blå?)

 

Sedan var det ju NT-showen också... hm... jag tyckte ju inte att den var sådär jättebra. Den förra var bättre vad jag minns. Sedan var den ju så kort också :( Men det var säkert den förra med. Nu ska jag nog ge tillbaka datorn till mamma, det är ju faktiskt hennes. ÅH, det är cirkus Möller! Hatar det! Men Sean banan är ju bara bäst ;o)

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sean banan är bäst XD "hallå där kött och blåbär" XD

2009-11-28 @ 13:59:03
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0