E m m a -

Fullspeckat schema!

Yesyesyes, det funkar att installera the sims 3 på Nisses dator nu! Det funkade inte förut efter att datorn hade installerat om sig, men nu funkar det igen. Fast jag måste göra om allting... Menmen, det är bara bra nästan.

Jag är vrålhungrig förresten, haha, jag kanske borde äta lunch... Kom just hem från skolan. Vi fick schemat för period två (vi har typ tre terminer under ett år, som kallas perioder) och mitt är fullspeckat. Slutar fyra varje dag utom tisdagar då jag slutar tre. Har ingen sovmorgon. Läser tre naturkurser samtidigt plus matte D. Hehee... vi får väl se om jag överlever helt enkelt. Snacka om att det kommer bli slapp på helgerna hahhaha!

Vad konstigt datorn låter... aja, det är säkert ingenting :o)

Men nu ska jag äta medan den installerar, vi hörs senare! Kanske...

cupcakesen igen ;o)

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. ooo! SPÄNNANDE =)!

2009-11-03 @ 21:16:20
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0