E m m a -

Forever21

Hej igen :o)
Kände en hel del personer på kemin, men bara två personer jag brukar prata med. De andra har gått eller går i någon av mina grupper/klasser. Det verkar vara en rolig grupp i alla fall, haha. Och läraren är min mentor, hon är väldigt kul av sig.

 

Outfitsen är från forever21 och det var de enda jag skulle kunna ha på mig, hade inga bilder att lägga in. Inspiration är alltid kul. Fast det var inte så syggt...

 

Har tittat en massa på skor och har hittat lite, men jag måste kolla på dem i affärer. Får ta en runda i helgen, för jag kan minsann inte i veckan, för mycket läxor. Speaking of, jag måste fortsätta med matten, så godnatt! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0