E m m a -

BILJETTERNA ÄR VÅRA!!

Yeeees!! Twilightklubben har biljetter till New Moon premiären den 20:e!!! Jag hade inställt på att SF skulle smsa mig när biljetterna släpptes, men jag glömde mobilen i skåpet (!!!!!) så jag såg smset när jag kom från min första lektion. JAG BÖRJADE NÄSTAN HYPERVENTILERA!! FATTA VAD GLAD OCH RÄDD JAG BLEV!!!! Shit shit shit, jag började faktiskt må illa lite! Lite sjukt att man kan bli så av en film (böckerna egentligen ju)... menmen är man galen så hihihi.... WAAAAH KAN INTE FATTA ATT JAG SKA SE NEW MOON OM 16 DAGAR!!!! DET ÄR HELT SJUUUUKT!!! JAG KAN INTE LUGNA NER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heehee... i alla fall, jag har utvecklingssamtal om en och en halv timme. Jag trodde att jag skulle kunna hitta på någonting att göra hela håltimmen (mellan 11:50 och 14:30), men jag började med att äta lunch, sedan satte jag mig i biblioteket och läste hela läxan i biologi (sidan 22-28 och 39-53), men nu då? Haha! Jag får väl läsa, det är alltid kul. Så, vi hörs ikväll kanske, för i eftermiddag ska jag träffa Anni.

:o)

PS. DET SNÖAR!!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: jo det är Dali:) hans konst är lätt att känna igen.

2009-11-04 @ 20:43:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

jag vill också ha premiär biljetterna:O

2009-11-04 @ 20:44:51
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

YAAAY! LÄNGTAR SÅÅÅÅ! Shit vad spännande :D Och staden där jag bor ska inte ens visa new moon. Vilka n00bs dem är XD

2009-11-04 @ 20:53:30
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0