E m m a -

Artonde November

Hejhej!
Imorgon fyller den lilla Abella ett helt år! Hennes första matte (Debbie) kanske skulle komma på hennes födelsedag, men det gick inte, så det får bli någon annan gång istället. Abella har verkligen blivit större, Debbie kommer få en chock, haha!

 

Så, det var kursprov idag. I matte C alltså. Det gick rätt bra. De två sista uppgifterna var helt sjuka, har aldrig haft någonting liknande på ett prov förut, haha. Så grymt svåra. Enligt mig då, hehe. Men jag försökte, skrev en hel massa, får se om det blir rätt.

 

Och jag håller på att flippa ur här!! Seriöst, jag får panik!!! Man kan nog gissa varför, hahaha... NEW MOOON I ÖVERMORGON!! HERREGUUUD!! Fatta att jag kommer se den i övermorgon..! Det kan väl inte vara sant... eller? Jag tror jag blir galen här, eheh... Men guuuuud!!!! GAH! SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT!!! WIIIIIIH!

 

Okej. Lugn. Andas. Heh. Okej, hur som helst, i helgen blir det julklappsköp tror jag, får ju studiebidraget imorgon. Jag vet bara vad jag ska köpa åt pappa... ingenting annat. Och då måste jag åka in till stan, hade tänkt stinsen... men jag kan ju köpa pappas present någon annan gång, kan titta på saker i helgen bara. Alltid hittar man något. Lagerhaus är ju bra att titta i. Men nu ska jag inte avslöja saker (inte för att jag har planterat något...) för jag vet ju att folk som ska ha julklappar av mig läser den här bloggen ibland. Mamma, pappa, de i Umeå, till exempel.

 

Men nu ska jag lägga mig och läsa, är trött efter pluggstressen på sista tiden. But that's over now! Sort of... Vi hörs imorgon, godnatt! :o)

Kommentarer
Postat av: Fanny

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH NU FLIPPAR JAG OCKS[ UT!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHH JAG SKA SE DEN IMORGON!!!!!!!!!!!!! FATTTA!!!!!!!!!!!1



Okej, sorry....andas du med hahaha xD



sv, ja den kommer ut i december!! har du läst ut den btw? xD



2009-11-19 @ 01:02:42
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0