E m m a -

Agatha Ruiz de la Prada


Agatha Ruiz de la Prada har alltid så coola grejer, haha! inte för att jag någonsin skulle vilja bli sedd med det på mig, men det är väl inte meningen heller.

Sitter på webbdesignen nu och vi gör flashfilmer. Jag försökte mig på att rita Pucca, men det gick ju inte så bra... hehe...

Haha, jag tänkte förresten ändra min design lite. En helt enkel svart design hade jag tänkt mig. Men det får bli när det lugnar ner sig med skolarbetet lite. Just nu är det ju plugg till kursprovet i matte (imorgon!!) som gäller. Är inte stressad alls faktiskt, hihi. Var det förut, men sedan kom jag på att det som jag har kvar att plugga på var det vi gjorde senast och det är inte ens svårt. Så det ska nog gå! Derivator är ju det svåraste, får plugga extra mycket på det. Vi hörs kanske ikväll, för jag har bestämt mig för att inte blogga när jag kommer hem. Då ska jag plugga, plugga, plugga, så  att jag smäller av. :o)

PS. Har lite ont i halsen! Skiiiit! Får inte bli sjuk nu till premiären! Hah, som om en förkylning kan stoppa mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0