E m m a -

5 timmar plugg (i streck)

Hej igen! :o)
Nu har jag pluggat matte oavbrutet sedan halv tre då jag kom hem. Jag åt middag förstås, men sedan återgick jag till plugget. Så nu är jag dödstrött och ska lägga mig och läsa alldeles strax, ska bara blogga först... Fick Vg i slutbetyg i Biologi A förresten. Det blir mer plugg nästa gång... Här är spellistan som räddade mig idag:

 

1. Muse - Uprising
2. Muse - Resistance
3. Fools Garden - Lemon Tree
4. MGMT - Time to Pretend
5. Coldplay - Strawberry Swing
6. Broder Daniel - Shoreline
7. Mayday Parade - Kids in Love
8. Mayday Parade - Save your Heart
9. Mayday Parade - Anywhere but Here
10. Muse - New Born
11. Muse - Map of the Problematique
12. Sweet - The Ballroom Blitz
13. Ash - Girl from Mars
14. Depeche Mode - Enjoy the Silence
15. The Hives - Main Offender
16. Jens Lekman - Black Cab
17. The Clash - London Calling
18. Alfie - Look at You Now
19. Suede - Beautiful ones
20. The White Stripes - Fell in Love With a Girl
21. The White Stripes - Seven Nation Army
22. The White Stripes - Black Math
23. Paramore - Misery Business
24. Paramore - Hallelujah
25. Paramore - Misguided Ghosts
26. Paramore - Brick my boring brick
27. Vapnet - Kalla mig

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

bra musik :D

2009-11-18 @ 18:48:08
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0