E m m a -

I'm an actress!

Hej igen

Nu har jag just sett klart på Twilight med kommentarer av Kristen Stewart, Robert Pattinson och Catherine Hardwicke. Hela filmen alltså, med de pratandes. Det var hur kul som helst! Man får ju liksom veta vad de tänkte om allt! Så coolt! Jag fick reda på att Robert Pattinson inte alls tycker att han ser läskig ut när han kommer ut ur bilen i Port Angeles och ska skrämma de där killarna. Och han tycker inte om att hans ögonbryn ser noppade ut. Vilket de i och för sig också var, haha.
"You should never trust a guy with plucked eyebrows" , sa han. Haha.

Nu måste jag öva på mina repliker. I'm an actress! Inte, haha. Vi har en liten pjäs eller sketch eller hur man nu skriver det, som vi ska spela upp på engelska lektionen imorgon. Jag och de två andra som missade lektionen i torsdags fick bara idag på oss att öva så vi måste lära oss alla replikerna till imorgon. Nej, just det, vi får ju ha små repliklappar. Men bara vi, haha, inte de andra... tror jag. Läraren fick ju hoppa in också, för vi var bara tre och det finns fyra roller. Jag spelar en psychiatrist (vet inte vad det heter på svenska). De andra rollerna är en kille som bara kan skrika, inte prata normalt, och superman, och en receptionist. Hahah. Men nu måste jag som sagt öva, hej så länge!

Jag på Mallorca i helgen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. haha sorry, hoppas du överlevde hjärtattacken! xD



Jag vill också se det!! Jag såg en del, från när de var i skogen, då var det ngt väldigt roligt som RPattz sa men jag kommer inte ihåg var det var!

Kan inte fatta att jag måste vänta till tisdag nästa vecka! GAAAAH!!!!!!!!!!!!!

2009-05-07 @ 18:39:54
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Hihi TACK!! :D

2009-05-07 @ 19:32:44
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Frida

hejhej, jag måste säga att jag gillar din blogg. och sen undrar jag vart man jkan se filmen med kommentarer? hoppas du kan svara :D



Tack på förhand :D

2009-05-15 @ 19:59:25
URL: http://lillajag12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0