E m m a -

Twilight träff & Twilight igen

Hejhej!
Nu har jag och Fanny varit på Twilight träff i sollentuna centrum med alla andra i Twilight klubben. Vi var tydligen de första som anmälde oss, hihi. Vi såg på Twilight och pratade om massor av saker, inte bara Twilight. Hur kul som helst! Kände väl tre personer där, även fast det var i sollentuna där jag bor... Trodde att det skulle vara fler faktiskt :)

När jag kom hem såg jag på Twilight med pappa (första gången han såg den!). Jag fick lova att prova "pose-running" som han har blivit lite besatt av. Häh... vi får väl se hur det går... Men nu är jag trött, ska bara äta upp mitt ris, sedan ska jag sooova.

Btw, jag och Fanny hittade en ögonskugga på KICKS (av märket Nivea) som är samma färg som ögonskuggan Bella har genom hela filmen. Jag ska köpa! Och en klänning på Lindex som ser ut som hennes balklänning, fast hallonröd. Och lite kortare kanske. SKA HA!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG SKA HA DEN KLÄNNINGEN!!!!!!



btw. JAG HAR FÅTT FILMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......... <3<3

2009-05-09 @ 01:22:28
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Luzz <3

ååhh.. låter som ni hade grymt skoj! Det är synd att det inte anordnas en twilight-träff närmare mig, haha, nu ska jag tycka synd om mig själv ett tag! x)



OCH III!! du måste lägga upp bilder på sakerna så att jag också kan kööppaa!

SKA HA! XD

2009-05-09 @ 10:29:36
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0