E m m a -

Twilight-klubben ikväll

Godmorgon!
Jag har sovmorgon idag, hihi. Min första lektion börjar fem över halv tolv. Men det har i och för sig varit så länge nu... Jag är hur som helst hur glad som helst (rolig mening det där)! För idag ska jag och Fanny till Sollentuna Bibliotek här precis där jag bor, och gå på Twilight-kväll typ, klockan halv sju. Då ska vi se på Twilight och diskutera filmen och så. Som en vanlig Twilight-kväll.

Alltså, det där med sketchen, det är ju hur kul som helst! Haha, det är världens roligaste sketch, det ska bli såå kul att spela upp den idag! Men nu ska jag läsa i boken som jag inte har kommit så långt i, som ska lämnas in på Tisdag... kul... Så vi hörs, hej så länge! ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

ååå det ska bli jätteroligt!!

Jag börjar tio i två tihi :D

2009-05-08 @ 09:49:24
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Luzz <3

Gaaah! Varför bor man inte i Stockholm föör ? xD

Ha så kul!

2009-05-08 @ 14:08:42
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0