E m m a -

Team Jacob

Godmorgon :)
Jag såg nyss en bild på Jacob i New Moon. Jag är nu team Jacob. Typiskt också! Gah! För er som inte fattar så finns det ju team Edward och team Jacob (de två killarna som typ "slåss" om Bella i Twilight-böckerna) och jag var förut team E. men nu är jag inte det längre :( Jacooob ♥

Nu är jag i alla fall i skolan och står i datasalen. Jag har engelska nationella prov idag... suck... Men det går helt klart bra. Hihi. Den preliminära New Moon trailern ska komma idag! Alltså, shit! Jag kommer svimma!!!!!! Jag kommer seriöst SVIMMA!! IIIIIH!!!! Eh... aa, nu har jag väl ingenting mer att skriva om :) Hej så länge!

 <<<----- Jacob :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

så snygg!

2009-05-06 @ 16:46:01
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahaha vad "konstigt" att du la upp just den bilden på honom! ;D

<3

2009-05-06 @ 22:09:16
URL: http://froedis.blogg.se/
Postat av: Anonym

dör

2009-05-07 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0