E m m a -

Söndag

Godmorgon!
Söndag, jag hatar söndagar. Det är läxdagen. Inte kul alls. Jag är sjukt irriterad just nu också, men det går bort om någon sekund då jag kan se det nya avsnittet av One Tree Hill. Det gick inte på min minidator, för jag har linux på den. Gah! Men nu ska det fungera i alla fall, den här har ju XP. Förresten, jag har fått så där att huden flagnar på axlarna för att jag blev så solbränd på Mallorca. Det blir bara större och större, jag undrar när det försvinner... Jättestörande! Inte så snyggt att gå med linne nu liksom :'/ Men det försvinner förhoppningsvis snart!

Idag har jag tänkt att jogga som sagt, vi får se hur det går haha. Vi har ju konditionstest i skolan imorgon. Jättestörande för jag har inte tränat på ett tag så han kommer tro att jag har dålig kondition. Men jag ska springa som en galning, skiter i om jag blir trött. Jag ska allt visa honom! Men nu ska jag titta på One Tree Hill!
Hej så länge : )

Det går inte att ladda upp bilder, jätteirriterande!! :'/

Kommentarer
Postat av: Luzz <3

Lycka till med läxorna och joggningen! ^^

2009-05-10 @ 12:40:56
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Fanny

Förlåt för spoilers ni som tittar på OTH!



Jag kollade på det avsnittet igår...omg, vad jag grät, jag tänkte at nu kommer hon dö...HON KOMMER DÖ!!! Det blir bara värre och värre, alla glider ifrån varandra!

2009-05-10 @ 15:21:05
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0