E m m a -

Officiellt dummare än Homer

Hejhej! Nu var det visst ett tag sedan jag skrev... :] Just nu är jag väldigt irriterad, men jag ska försöka att inte låta det gå ut över det här inlägget... äh, va'tusan, jag måste berätta!

Min svenskalärare är helt sjuk haha, hon säger att jag inte har fått betyg på min uppsats i svenska. "För att få G måste du utveckla dina källhänvisningar". *Spy på henne*

Dessutom:
Kommentar på pappret (om en källanvisning): - Vem är författaren?
Jag: - Men det står ju självbiografi, jag trodde att man kanske förtod då
Hon: - Nej man ska alltid skriva författaren.

Haha, orka, det står ju självbiografi! Liksom "Aa, 'salvador dalis hemliga liv' , en självbiografi, skriven av hans mormor". Ofta liksom! Det är väl klart att det är han själv som har skrivit den annars skulle det bara stå en biografi, duuum...

Sedan hade jag hållt mig till tre sidor som var det absoluta maxantalet sidor, men ändå vill hon att jag ska utvecka exakt allt. Fattar hon inte att det inte går om hon själv sagt åt mig att inte skriva mer än så? Kan man ens bli dummare? Dummare än Homer Simpson... Men nu ska jag sluta ta ut det hela över bloggen, när jag kommer hem skriver jag ett glatt inlägg, får vi hoppas ;]
Vi hörs sedan!


Kommentarer
Postat av: Fanny

tycker synd om dig, jag vet ju hur det är! Hon ÄR dum i huvudet!!

2009-05-14 @ 11:54:54
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0