E m m a -

Mors dag

Halloj! Åh, jag vill att min lilla dator ska fungera, jag måste ju blogga! Det händer så otroligt mycket just nu ju! Varför är det just nu som den inte funkar?? Grymt störande! Jag var så smart idag förresten (grov ironi), jag kom på att jag har missat betalningen och utdelningen av kursplanen för fältkursen i biologi som jag ska på. Är inte det värsta einstein-move? Gah! Så nu mailade jag och frågade om det fixar sig ändå, vilket det troligtvis gör, de har ju inte skickat någon påminnelse... :)

Jag sprang minimarathon idag. 4 km. Jag andades in en fluga. Perfekt. Haha... Det var lite obegagligt, jag hostade och stannade. Det tog ju på tiden!! När vi hade satt oss i bilen efterråt upptäckte vi att t-shirtarna man fick i prispåsen var barnstorlek 110-120. HAHa, magtröja! Det såg såå kul ut på Nisse! Fick världens gulligaste lilla lila drickflaska med fruktjuice i, men nu blir det min kära vattenflaska. Fick en stor vattenflaska också. Och en frisbee. Och fullkornspasta och russin och en banan. De snålar inte, nejdå. :) Men nu ska jag göra någonting... annat. Har typ inte kunnat sluta läsa den underbara boken som heter New Moon denna helg <3.
Vi hörs! Förhoppningsvis snart! :]

Kommentarer
Postat av: Mikaela

flyga i munnen, lovely <3 xD

2009-05-31 @ 21:27:49
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha en fluga? stackare xD



du skickade så många kommentarer att jag inte orkar svara på dem, jag får svara på dem i skolan haha xD

2009-05-31 @ 23:35:19
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Mimo

-Ranom person-



Du har otroligt fin design på din blogg, hur fixade du den?

Är extreeemt avundsjuk! xD

2009-06-02 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0