E m m a -

Lördag!

Hejhej!
Lördag idag, skönt skönt! Jag har just kommit hem från sollentuna centrum, jag köpte den där ögonskuggan som är typ samma färg som den Bella har i Twilight. Den ser väldigt fräsch ut faktiskt. Klänningen ska jag inte köpa dock. Gillade inte riktigt urringningen, men annars var den hur fin som helst.

Förresten postade jag ett inlägg för typ två minuter sedan om Twilight sakerna, så missa inte det. :)

Senare idag, eller imorgon, ska jag jogga tror jag. Måste verkligen göra det, eftersom jag har sånt där spring-test på måndag! Men nu vill pappa att jag ska hjälpa honom i trädgården så vi hörs. Hej så länge :)

Jag är sugen på frukt! Mangooo.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0