E m m a -

Jag slog mitt rekord!

Hejhej! Vi har just installerat om min minidator, så nu kan jag blogga! Alltså, förut fungerade inte åäö-knapparna och alla knappar var allmänt omkastade. Men nu är det fixat :D

Förresten, den där norska killen som vann eurovision igår, det var ju lite kul... Tänk att vara så ung och vinna eurovision, liksom. Vilken otroligt stor grej! Jag tycker inte att han var bra, men det var det tydligen många som tyckte :] Han såg ju ut som Harry Potter också, haha!

Så, mamma och Nisse kom hem från Paris nyss förresten. De hade med sig en jättegullig elefant till min samiling! Hur söt som helst var den!

Förresten så slog jag mitt rekord! Jag sprang 6,5 km på 35 minuter! Det är inte jääättebra, jag vet, men det är ungefär fem minuter per kilometer, vilket var snabbare än mina 6 minuter förra året! Och det var på sommaren då jag tränar som en galning. Det beror tydligen på att våran Idrottslärare "plågar" oss med hård träning på idrotten. Jag har blivit starkare i benen och bålmusklerna helt enkelt. Yay! Tack läraren, hihi! Hur som helst fick pappa filma mig när jag sprang och tydligen springer jag redan pose-running... inte perfekt förstås, men jag springer pose. Hihi! Jättebra hållning har jag tydligen och jättebra springsteg. Go go go! Men inte perfekt... :)

Allt går så bra idag! Matten går hur bra som helst, allt bara flyter på! Alla uppgifter fick jag rätt på.. unbelievable! Men vem bryr sig?... Förutom jag... haha. Men nu ska jag läsa min bok och försöka slå matten ur huvudet för ett tag.
Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

det är jääättebra!

2009-05-18 @ 17:56:30
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0