E m m a -

I'm home!

Aloha!
Nu har jag kommit hem efter en låång skoldag... Började 8.20 och slutade 16.00. På idrotten hade vi konditionstest, på typ 2,5 eller 3 km. Det tog typ 12 minuter för mig, så jag slog min tid från förra året (13 någonting)! Heja, haha... Det hade inte gått lika bra om jag inte hade spelat låten Supermassive Black Hole på Mp3:n, för den gör liksom att man håller högt tempo. Fast låten gick nog lite snabbare än jag, hähä.

Nu har jag köpt den där kläninngen! Den som liknade Bellas balklänning! Jag är supernöjd! Skulle lägga undan en åt Fanny som inte kunde följa med, ifall de hade, men de hade inte ens en till på lagret :'/ Vi har samma storlek, problematiskt... Resten var bara 40 och 42. Du får leta någon annan stans! Vilket jag i och för sig vet att du ska göra, haha. :]

Men nu ska jag läsa i Förnuft och Känsla, som förövrigt är väldigt bra! Och så ska jag vänta på att batterierna på kameran ska ladda upp sig så att jag kan ta bild på the beautiful dress! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0