E m m a -

En liten GAM!

Hej igen!
Just det, jag tänkte ju berätta om en sak som hände när jag gick hem. Jag gick förbi skolan mitt emot våran, gärdeskolan. Där på skolgården skedde ett litet bråk mellan småtjejer, kanske åtta år, haha. Så här gick det till:

Arg tjej, pipskriker som småtjejer gör: kan ni slutaa!!
De andra tjejerna säger någonting som jag inte uppfattar.
Arg tjej ger ifrån sig ett låååångt pipskrik och går runt med arga steg och tar av sig jackan och slår den i marken mot en av tjejerna.
Tjej som jackan siktade på: Så där får man inte göra! Kan du inte tänka på andra?
Arg tjej: Jo, men det är du som är en liten gam! Du vill bara bråka!

Lite kul tyckte jag, haha. Inte så kul för tjejen som var arg dock, hon var nog väldigt irriterad. Jag känner igen mig i situationen, hehe. Inte så kul för någon av dem i och för sig, bara för åskådaren. Häh.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag kan förresten mina repliker till den där sketchen utantill nu! Yay me! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAHAHA fett kul! xD



sv. jo jag gör nog det, jag väntar ju på ngt jätteroligt så jag klarar mig nog :D

2009-05-08 @ 09:47:57
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0