E m m a -

Den är MIN nu!!!

Oh, herregud! Jag har nog inte varit så här överlycklig på länge!

Jag har nämligen hittat den underbaraste filmen i världen på dvd i min brevlåda idag! Alltså, jag äger en Twilight DVD nu! Från england, med över två timmars extramaterial. Den svenska har inte så mycket! Oooh, alltså det är obeskrivligt hur glad jag är nu! Helt otroligt, jag är såååååå otroligt överlyckliiiiiiig!!! Wiiiiiiieee, jag kan nog inte skriva mer just nu, jag ska bara hoppa upp och ner och skrika och dansa och hela baletten... Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG VILLL OCKSÅ HA DEN!!!!!!!!!!

JAG FÅR DEN INTE FÖRRÄN TYP 12E!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-07 @ 16:34:43
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0