E m m a -

Dagens

DAGENS VILL HA: Klänningen från Lindex <3
DAGENS KLÄDSEL: Rosa top & svarta jeans
DAGENS SMINK: "Bellas" blåa ögonskugga ^^
DAGENS FRISYR: Bulle på huvet. Jäkla otvättade äckelhår!
DAGENS AKTIVITET: Ska jogga nu
DAGENS SAKNAD: Inget spec. :)
DAGENS BÄSTA: One Tree Hill avsnittet!
DAGENS ROLIGASTE: De roliga Twilight-hatarna i forumet på bilddagboken
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte vet betydelsen för "Team Switzerland". Måste kolla upp det. Jag vill ju att Bella ska vara med Edward, men jag gillar Jacooob ♥
DAGENS MISSLYCKANDE: Hm.. kommer inte på nåt speciellt.
DAGENS DROG: Vet inte, gud vad jag känner mig seg...
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: otroligt seg och har suttit framför datorn för mycket. Känner mig sjukt irriterad och slö och ögonen är konstiga efter datorn... ååh, allt är skiit!
DAGENS VÄDER: Soligt ena sekunden, mulet och regn i nästa
DAGENS LÅT: Black Ghosts - Full Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0