E m m a -

Comeback!

Heej!! Oj vad länge sedan det var som jag bloggade (säger man ens så?)! Men min dator har ju slutat fungera och den stationära är bara fööör seg... har typ inte varit inne på internet på tusen år. I alla fall inte hemma.

Lite skumt att perioden då jag inte bloggade, var perioden då flest och roligast saker hände? HAha. Störande? Ja.

Idag ska jag i alla fall dyka ner pån fyra meters djup i sollentuna simhall och hämta en docka som ligger på botten. En stooor vattenfylld docka. Tungt! Men jag klarade det igår när jag och Fanny var och tränade på att dyka ner till botten. Det gick bra! Det är bara att skita fullständigt i att det spränger i öronen... ;) Och skita i inbillningen att man inte har luft, för det har man. Tack för tipset, Fanita! :P Haha.

Just nu har jag en fyra timmar och fyrtio minuter lång håltimme innan dess och jag är grymt uttråkad. Vi har i alla fall satt hittat en rolig lek/spel att hålla på med. Det där när man ska hitta ett djur, en växt, en maträtt, osv, på en viss bokstav. Haha... Avrundat blev det typ 170-140 till Fanny. Det gick inte så bra för mig, heh...hehh...

Nu har jag nog inte nåt mer att skriva... :) Vi hörs! Inte så snart dock, eftersom datorn fortfarande är skum. Bye!

Kommentarer
Postat av: Fanny

vsg haha :D

2009-05-28 @ 11:52:05
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0