E m m a -

Back to school

Godmorgon! ♥
Idag har jag kursprov i spanska, hjäälp... uppsats-delen. Hoppas det går bra! Förresten. pappa är ju jätteförkyld, och nu har jag fått lite ont i halsen! Jag vet inte om jag ska vara med på idrotten eller inte, jag får ju absolut inte bli sjuk nu när alla kursprov kommer! Och även om jag blir sjuk på onsdag eller torsdag efter kursproven den där veckan så kanske jag inte blir frisk i tid till måndagen... fast då har vi kanske inga kursprov... :)

Gud vad jag är glad att min dator är fixad! Så himla kul att kunna blogga igen och bara sätta på datorn... Den var ju lite seg förut, men nu när den är ominstallerad är den hur bra som helst!

Jag hatar att vara pank... haha, vad kom det ifrån? Men aja, nu ska jag äta frukost!
Vi hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0