E m m a -

Äntligen har jag joggat!

Så, nu är jag hemma från min löprunda. Det blev 6,5 km och tog ca... 40 eller 45 minuter. Alldeles för lång tid för att vara jag! Det ska ta 30 eller 35. Måste börja träna igen, nu när vintern är över. Nu har jag duschat ensam i källaren för första gången, haha. Jag gillar inte våran källare, den är läskig.

Nu är jag riktigt hungrig... Jag stack ut och sprang vid middagstid, haha. Men om man vill bränna fett ska man springa när man är hungrig, för då tar kroppen fett istället för mat. Inte för att jag känner att jag behöver bränna fett... eller kanske, jag vet inte... hm... Men hur som helst, jag ska klä på mig någonting nu, sitter här i morgonrock. Är inte det en otroligt mysig känsla förresten? När man precis kommit hem efter att ha sprunit långt (haha, i alla fall långt för mig) och så är man nyduschad och sitter i alldeles mjuka kläder? Haha, eller är det bara jag som tycker det? :)
Hej så länge! By the way, här är min löprunda. 6,5 km som sagt. Ni som bor i närheten, bara så att ni vet, en jättebra runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0