E m m a -

Yoga freak!

Hejhej!
Nu har jag varit lite yoga-freak här. När jag kom hem från skolan vid fyratiden gick jag till statoil och hittade då en rolig hälso och träningstidning med en medflöljande yoga DVD. Fitness Yoga 2 med Blossom. Jättekul! Nu har jag hållt på i 2,5 timmar! Nu har jag blivit yoga-freak så alla har sin lilla hobby. Min är yoga, mammas är stickning, pappas är pose running och Nisses är World of warcraft. Jättekul, hihi! Min favorit-yoga-pose är när man ligger på rygg, lyfter upp benen (raka) och lägger dem bakom huvudet så att tårna nuddar i golvet ovanför huvudet. sedan lägger man armarna bredvid rumpan och knäpper dem. Sträcker ut armar och ben. Hihi, jättekul! Sedan när man ligger på skuldrorna och sträcker kroppen och benen rakt upp i luften. Hur kul som helst!!! Men nu ska jag göra lite olika saker, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-20 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0