E m m a -

Vevax Video Awards 2009

Hejhej!
Första inlägget för idag! Jag har gjort en massa saker idag känns det som! Först var jag så klart i skolan, men jag slutade halv ett, inte halv tolv som jag sa igår. Då åkte i alla fall jag och Fanny till skärholmen för att hämta våra priser från frågesporten. Hittade en jättesöt kudde på Lagerhaus, den var rosa och såg ut som en cupcake hihi. Kostade 149 kronor, viiiilll haa!! Sedan åkte vi till sollentuna igen och då hände en sak inne på en kiosk vid busshållplatsen. Jag skulle betala och så tappade jag tian i golvet så den studsade från golvet, upp och sedan ner i min sko! Hels sjukt! Jag fick ta av mig skon och hälla ut tian. Sedan tittade han i kassan typ med avsmak på den, haha! Han sa "Alltså, var den i skon?" ja ba "jaa?" Så petade han typ till sig den med toppen av lillfingret, hahaha!

Sedan åkte vi till skolan, klockan var väl typ fyra. Där var det mingel i cafeterian. Haha när vi kom dit var typ allt slut, men vi hann fylla varsinn plastmugg med chips i alla fall... Sedan var det Vevax Video Awards, det var helt sjukt.... Det var ju filmpriser och så, folk från mediaprogrammet (tror jag att det var) vann priser för typ bästa bubblare, bästa kortfilm, bästa musikvideo, osv. Tsatsiki (Samuel Haus) var typ med i alla filmer, haha... Alla vill väl ha honom i sina filmer antar jag? Haha "sedan har vi ju en riktig skådespelare ibland oss här på skolan, mitt bland oss alla andra... eh... dödliga". Så sa värden. Hah. Det var lite kul.... De slängde godis från korgar som jag självklart fick i huvudet, inte allt då, men typ tre godisar. Det var bara det att jag bara fick tag i en av dem... en geisha... Det var något i alla fall! Jag lyckades ju bli täckt av konfetti också. Fick innanför tröjan och allt. I väskan ligger det hur många som helst och jag hittade en liten konfetti i mina byxor nyss... Sedan släppte de ner ballonger och jag och Fanny tog varsinn balong och döpte dem till Helmut och Märta. De bor i våra skåp.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... hm... jag kan sova till... *kollar SL*... Buss 527 går mot skolan 10.55, så jag kan sova till typ... tio? Skööönt! Men nu ska jag göra någonting... :) Vi hörs imorgon!

Kudden från lagerhaus som jag pratade om. Haha, såå söt! Supermjuk är den också, 37 cm hög.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

OTROLIGT ROOLIG DAG!

2009-03-05 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0