E m m a -

Vårkänslor

Hejhej!

Haha jag och Fanny fick vårkänslor när vi gick (!) de tre kilometrarna hem från skolan. Det var så varmt att man kunde ta av sig jackorna! Fast det ser lite tråkigt ut eftersom solen hade gått i moln på bilden och våra poser är en gnutta fejkade, haha!

Det blev ingen jogging idag, jag såg promenaden som dagens fysiska aktivitet. Haha, slöis jag är, jag vet, men jag skyller det på att jag var trött. Blir alltid trött när jag sover för länge. Det var en lärare som höll ett litet föredrag för oss om sömn idag på mentorstiden. Det var intressant faktiskt, nu vet jag vad jag ska göra om jag inte kan somna. Bara jag och mamma kommer iväg till ikea snart så jag kan köpa min fåtölj så kan jag ju gå upp och sätta mig i fåtöljen om jag inte kan sova. Och varför? Jo, för att hon sa att "Sängen betyder sova. Det behöver kroppen lära sig och därför ska man bara just sova i sängen och ingenting annat". Kul teori, haha.

Nu har jag sett det nya avsnittet (17) av One Tree Hill. Åh, jag vill bara gråta! Varför, varför!? Men jag ska inte säga någonting, vissa kanske inte har sett det. Jag tittade på anime idag och en sak hände i serien som gör att jag nästan inte vill fortsätta titta på den. Så störande!

Jag tog hem bilduppgifterna idag! Tavlan ska tydligen upp på väggen, den är rätt stor också... Man får köpa en ram med "standardmått" som Monica säger (läraren). Kan tyvärr inte lägga upp en bild på målningen idag för batterierna är slut i min kamera, men imorgon kan jag göra det om jag laddar kameran under natten. Men nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imogon!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG VILL OCKSÅ GRÅÅTA!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0