E m m a -

Slut på fredagen

Jahopp, nu var fredagen slut alltså. Jag var nyss inne på IKEA:s hemsida och blev jättebesviken för att fåtöljen jag hade tänkt köpa visade sig kosta 1000 kronor ungefär. Så jobbigt!

Jag har kört yoga idag i alla fall! I 84 minuter. Eller, kanske bara 80 eller nåt för jag hoppade över "ligga och vila"-delen i slutet. Usch, nu fick jag sur uppstötning... men det var nog ingen som ville veta det... antar jag... :] Jag är väldigt trött. Har inte kunnat blogga eller titta på anime eftersom internet inte fungerade på min dator och mamma använde sin. Jag satt och ritade istället. Bild lägger jag in imorgon. Här är någonting som jag ritade igår. Vi hörs imorgon! :] Antingen innan eller efter IKEA!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0