E m m a -

Söndag kväll

Hej igen.
Jag har just sett på Ronja Rövardotter, den gick på Tv4 Film. Haha, den var så gullig. Hon var typ en av mina idoler när jag var liten... Nu har jag duschat och nästan bytt om till pyjamas. Ska ju gå och lägga mig eftersom skolan börjar imorgon. Usch, jag kommer sakna lovet. Men på torsdag blir det kul i alla fall, då har jag ju lunch samtidigt som Fanny, Emma, Louise och Katarina! :D Har ju haft lunch utan dem hela tiden, eftersom jag hade tidig lunch och de hade sen :( Det var lite tråkigt. Men på torsdag blir det då ändring på det, hehe. Men gud! Jag kom ju på att jag måste skriva ner våran idrottsuppgift på ett bättre sätt! Ojojoj! Menmen, jag får fixa det imorgon...

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok! "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson. Den är bra, den är mysig liksom. En tjej som flyttar in i en stuga i dalarna. Håller ju på att skriva en bok/berättelse själv också. Vet inte hur lång den blir än, men knappast mer än 100 sidor, haha. En kort bok blir det. Om jag orkar skriva klart den. Men jaja, jag skriver imorgon när jag vaknar!
Godnatt!


PS. Jag funderar på att byta design på bloggen, kanske beige? Behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: Fanny

VA?! SKRIVER DU EN BOK? OM VAD?



btw, jag gillar din blogg!

2009-03-02 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0