E m m a -

Torsdag

Hej igen! :]
Nu har jag just kört lite yoga här. Pappa har ju köpt massa träningsaker så nu har vi en yogamatta! Och en balansboll, två stora gummibollar (?) och lite andra grejer. De är kul!

Tiger och Abella har fått tårta förresten! Vi gjorde en glasstårta med lite skummad mjölk och kattgodisar som topping. Tiger åt lite, mest från mina fingrar, men sedan fick Abella äta för Tiger ville inte ha så mycket.

Vid halv fyra-tiden gick jag och Nisse ner till centrum för det var så soligt. Jag köpte ett banan-gult nagellack och sedan köpte vi glass (hehe, vi kanske fick lite för mycket vårkänslor, det var inte precis jättevarmt!). Men det var en sån där ny glass som man inte hade smakat förut. Nån solero. Berry. Skulle jag gissa på. Men nu ska jag göra spanskan! Har ju två läxor tills imorgon! Vi har glosförhör i engelska och en liten ordläxa i spanskan. Men engelskan kan jag och spanskan ska jag göra nu, vi hörs imorgon! Då börjar jag halv tolv, hihi!
Godnatt! slog upp "tack" och "varsågod" på japanska. Arigatou och Douzo. :-)




Här ser man mitt gula nagellack!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag var den glassen xD

2009-03-19 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0