E m m a -

Tisdag morgon

Bonjour!
De flesta förstår nog vad det betyder och vilket språk det är, men för de som inte vet så är det franska för godmorgon. :-) Nu sitter jag här igen med havdegrynsgröt, mycket bra, mycket bra! Fast igår funkade det inte så bra, jag blev hungrig ändå, fast Fanny räddade mig med en sån där hemmagjort müslibarsbit. Danke!

Idag har jag bara en "riktig" lektion, alltså först har jag dubbeltimme i Idrott (Vi ska spela badminton, äntligen!) och sedan svenska. Sedan har vi mentorstid, sedan slutar vi. Skön dag. Men nu måste jag äta upp om jag vill hinna till skolan. Vi hörs!
à bientôt!

Kommentarer
Postat av: Luzz <3

sv: Ibland? jag gör det jämt! XD

2009-03-10 @ 09:38:36
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Fanny

bitte!! <3

2009-03-10 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0