E m m a -

Tiger fyller år!

Jag står i datastugan i skolan och gör ingenting. Jag var jättetrött i morse, jag vaknade inte ens när min irriterande väckarklocka ringde! Jag drömde att det var någonting som ringde och hakade upp sig så jag kunde inte stänga av det. Sedan när jag vaknade och insåg att det var klockan, hade den ringt i tre minuter. Det kändes som mer...

Tiger fyller 4 år idag förresten! Detta blir första gången på två år som han slipper fira den själv! Som ensam katt i alla fall. Nu finns ju Abella. För två år sedan fanns Sputnik... GRATTIS TIGER! Ska fixa tårta senare, hihi. Men nu ska jag göra... någonting... vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS TIGER!!! :D <3

2009-03-19 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0