E m m a -

The Messengers

Hejhej!
Just nu sitter jag här i mitt rum, insvept i en morgonrock och med en kopp varm choklad. Hehe. Me like. Snart ska jag hoppa in i duschen, men först ska jag skicka lite bilder till Sofia för hon ska hjälpa mig med en ny header till bloggen, sedan ska jag fixa ny bakgrund och så.

Jag kom hem från henne nyss förresten, det var sjukt länge sedan jag var hemma hos henne! Vi såg på två avsnitt av Criminal Minds, haha det är sjukt ju. Så skumma människor som är med i den serien. Sedan såg vi lite av början på The Messengers, skräckfilmen som Kristen Stewart är med i. Den är från 2007. Den var "lite" scary, hehe.. jag typ höll för ögonen... :'/ Men bra verkar den vara! Vi måste se klart på den snart!!!

Men nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, vi hörs imorgon! Då har jag förresten inga lektioner, jag behöver bara komma till mentorstiden halv tolv, sedan kan jag gå hem.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du blundar kan du ju inte se ngt jue!!!



mina kompisar ligger alltid under tecket medans jag sitter som fastfrusen med vidöppna ögon!!! även fast jag är skitskraj!

2009-03-16 @ 21:59:31
Postat av: Fanny

ooops glömde namn men den förra komentaren var min xD

2009-03-16 @ 22:00:21
Postat av: Sofia

det var myyysigt vi måste göra om snart :D

2009-03-18 @ 20:15:48
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0