E m m a -

Söndag

Hejhej!
Idag har jag slööööat! Abella har förresten varit ute. Verkligen ute, hon sprang iväg och kom tillbaka ett tag senare. Stooor flicka! Åh, det är pandor på tv!

Det här blir ett flummigt inlägg. Jag sitter här i morgonrock framför tv:n och gör spanska och idrottsläxan. Min lillebror fick mig att spela World Of Warcraft idag också. Vi pratade med hanns WoW-spelande kompisar på Skype. Jag gillar skype, någon som har det? Ingen av mina kompisar har typ det. Tråkigt ju! Det är ju värsta bra! Jag måste köpa ett headset kom jag på... så man kan prata på skype!

Men nu ska jag fortsätta skriva rent min tränings- och kostdagbok. Vi hörs imorgon, godnatt! :]

PS. Så skulle det tvunget snöa också!! Varför varför varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0