E m m a -

Skådespelarna till Sverige?

Hej igen!
Nu har jag ingen läxa, det är skönt! Jag kunde till och med lämna skolväskan hemma! Kemi kursprovet gick ganska bra faktiskt, det var jättesvåra frågor men jag försökte svara på alla utom tre.. hehe. Vi fick tillbaka matte kursprovet också och jag hade VG så nu har jag VG i slutbetyg! Jag är supernöjd!

Från och med imorgon har vi nytt schema, så här ser det ut:
Måndag: 8.20 till 16.00
Tisdag: 8.20 till ca 11.30 (Tre lektioner)
Onsdag: 8.20 till ca 11.30 (Två lektioner varav en är dubbeltimme)
Torsdag: 8.20 till ca 11.30 (Två lektioner varav en är dubbeltimme)
Fredag: ca 11.30 till 16.00.
På fredagar kan jag alltså sova till halv elva på morgonen! Hur skönt som helst! Sedan är det så att en vanlig vecka för mig kommer att se ut så här: En heldag, fyra halvdagar. Yesyes!

Hur som helst, nu ska jag komma till orsaken till detta inlägg! Jag läste just på Twilightsweden att Nordisk Film jobbar på att få hit skådespelarna från Twilight till Sverige! Så de ska starta en petition där på hemsidan, den måste man ju vara på! Jag hoppas verkligen att skådespelarna kommer till Sverige, det vore hur coolt som helst och jag skulle självklart gå/åka dit! Aldrig att man missar någonting så stort. Det skulle ju typ vara en dream come true! Haha.

Men nu ska jag städa på mitt rum, har lyckats hålla det fint i två veckor nu faktiskt. Skriver mer senare!
Hejdå så länge :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag försöker intala mig själv att jag ska vara glad för er skull men jag måste säga att jag är väldigt självisk för jag vill verkligen inte att de ska komma hit när jag är borta, fatta vilken besvikelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-04 @ 20:14:31
Postat av: Sofia

åååh, i want it to come true! <3

miss u sweetiepie! kan vi träffas på söndag? <3

2009-03-04 @ 20:35:24
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Raisa

KOMMER DOM TILL SVERIGE!!!skriker som en liten flicka

seriöst, awesome!

2009-03-07 @ 13:39:25
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0