E m m a -

Så Länge Vi Båda Andas, it's finally mine!

Hola!
Idag har jag varit ganska slö, känner mig lite förkyld, men en sak har jag gjort! Jag och pappa åkte till stinsen för att jag skulle titta om Akademibokhandeln hade fått in "Så länge vi båda andas", och guess what, det hade de! Jag blev överlycklig och köpte den för presentkortet jag vann!

Till middag blir det förresten bakad potatis med skagenröra, mums, hihi! Och imorgon måste jag plugga lite spanska. Och matte... ligger lite efter. Typiskt också, men jag har väl ändå ingenting annat för mig antar jag. Om jag inte skulle vara med Sofia men det verkar inte bli nåt :)

Abella gick ut för första gången idag, här är en bild :)


Boken, tihi.
Men nu är det mat! Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

GAAAH jag ska sno din bok!

2009-03-08 @ 21:58:00
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0