E m m a -

Rubrik saknas typ :]

Hejhej!
Just nu har vi mentorstid, har just haft Svenska och innan det, dubbeltimme i idrott. Badminton. Hähää, jag vann i finalen av rundbadminton! *stolt*

Idag har jag tänkt göra yoga igen! Jag älskar yoga! Men nu ska jag lyssna på läraren, hon säger någonting. Vi hörs senare!

Jag fick mina kursbetyg hittills. fyra VG och ett MVG :] Nöjd är jag!
Hejdå så länge! :]

Fatta vad glad jag blev när jag såg den här bilden!! Bellas bil utanför Jacobs hus med motorcyklarna på flaket! De som inte har läst Twilight förstår nog inte. :] <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Yaay!!!!

2009-03-24 @ 20:29:11
Postat av: Luzz

YAAAAYYY!!!!!

2009-03-25 @ 16:13:45
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0