E m m a -

Redovisningen

Aloha!
Eller betyder det hejdå? Jag är inte helsäker, kanske betyder det både och? Men nu släpper vi det, nu ska jag ju berätta om redovisningen. Vi hade en Katy Perry låt, "Hot N Cold", många har säkert hört den, den spelas typ hela tiden på radio. Den passar i alla fall jättebra att träna till och våran redovisning gick bra faktiskt! Riktigt nöjd är jag :) Fast vi var sist så alla var typ dödströtta när det var våran tur, haha! Inklusive oss då. Hade glömt mp3:n dock, men Emma räddade oss för hon hade den på sin mp3. Tackar!

Jag ska läsa "Svenne" i svenskan nu, kommer inte ihåg vad författaren heter men jag gissar på typ Per Nilsson eller nåt. Min lillebror har läst den och han skrattade ju hela tiden, så jag valde den framför "Naiv Super", "Dvärgen", "På Västfronten intet nytt" och "Tusen gånger starkare". Den sistnämnda har jag här hemma så det kändes onödigt att ta den. Den jag valde har i och för sig min lillebror här hemma, men de andra verkade liite tråkiga, hehe! Men nu ska jag se på Top Model, reklampausen är över för länge sedan.... Vi hörs :)
Sayonara! Stavning??

Hot N Cold

Kommentarer
Postat av: Luzz

HAHA, jasa.. Aloha betyder både och, för annars går jag runt och säger hejdå till alla när jag träffar dem, erhhmmmm. xD



Kul att din redovisning gick bra! :)

2009-03-09 @ 18:47:00
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, den gick ju asbra!!!! WIIIIIIII!!!



2009-03-09 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0