E m m a -

Onödigt

Godmorgon!
Jag vaknade halv nio idag. Tänkte ju sova till tio, men jag vaknade. Sov nio timmar i alla fall. Jag är så irriterad, det känns onödigt att komma till skolan idag om jag ändå inte ska ha lektioner! Komma dit halv tolv för att lyssna på nån som pratar om sömn på mentorstiden och sedan åka hem igen efter tre kvart? Menmen, då kommer jag ju ut i alla fall, hehe.

Jag har faktiskt tänkt jogga idag! Hoppas att det blir så också, jag kanske blir jättetrött eller nåt. Men jag måste, jag har inte gjort det på jättelänge för det har ju varit vinter. Nu har jag bestämt mig för att det inte är vinter längre, det är ju faktiskt mitten av mars. Så nu ska jag börja jogga igen. :-)

Vi ska skriva en tränings- och kostdagbok som idrottsuppgift. Jag har nu skrivit ner vad jag åt till frukost. Haha, lite kul att den där kom precis när jag bestämde mig för att börja träna igen! Men nu måste jag göra mig i ordning, vi hörs senare :-)
Hejdå så länge

Bild från Deviantart.com. Precis så här har jag tänkt mig Rosalie. Så tänker jag mig henne när jag läser böckerna, fast inte i serieversion. Varför kunde hon inte se ut så i filmen?

Kommentarer
Postat av: Luzz <3

Haha, jag kommer ihåg när vi var tvungna att skriva kostdagbok.. man blir såååå liksom petig med vad man äter, eller i allafall blev jag det! xD

2009-03-17 @ 12:52:54
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Liene

jag saknar att jogga:/ ska väl börja göra det snart.

2009-03-17 @ 17:40:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0