E m m a -

Ljus


Godmorgon!
Jag skulle egentligen sova till klockan tio men jag vaknade nu och kunde inte somna om, så typiskt! Så nu sitter jag här och gör ingenting. Idag har jag alltså engelska, matte och spanska i skolan. Som sagt gjorde jag ju ingen matte så det lär jag få göra i helgen. På måndag har vi skrivning! Haha, "det var länge sedan man hörde det ordet" sa mamma. Men det är det ordet som finns på våran planering och läraren säger det hela tiden, så jag säger så med. Dessutom låter ju prov så sjukt tråkigt, så varför inte kalla det någonting annat som omväxling? Men nu ska jag äta frukost för jag är väldigt hungrig. Klockan är visst halv nio, det hade inte jag märkt, hehe.
Skriver mer senare! :) Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha det låter så gammalmodigt med skrivning hehe

2009-03-13 @ 09:38:16
Postat av: Anonym

2009-03-13 @ 15:49:49
Postat av: TOOVE'

För mig spelar det ingen roll om jag visar den eller inte, personen får stå för vad den gör. Går man och snackar skit kan man ju stå för det också..

2009-03-13 @ 15:51:13
URL: http://toveap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0