E m m a -

Kränkt!

Det är en kille på bilddagboken som argumenterar med mig. Det värsta är att han anser att jag inte vet någonting om det jag argumenterar om. Han tror att jag tar allt från wikipedia, som om jag inte skulle kunna sådant? Det handlar om enkla saker som fossila bränslen, jag menar det lär man sig i NIAN! Varför skulle jag inte veta det? För att jag är tjej? För att jag ser liten ut? För att jag är 16 och inte född jäkla 86?? Ursäkta men bir man inte bara förbannad på sådana personer? Jag menar, han känner mig inte ens! Vilken rätt har han att komma och säga vad jag vet eller inte vet?

*Harkel* förlåt för det där, men jag känner mig väldigt kränkt. Men nu ska jag i alla fall inte blogga mer för dagen, ni kommer bara få ta smällarna från mina utbrott på den där killen, haha! Han är Harry Potter fan också så han påstår att han är trollkarl och jag är mugglare och han försöker döda mig med trollformeln "avada kedavra". Moget? Inte ett dugg. Inte för att det är fel med att vara Harry Potter fan, det har jag själv varit, men seriöst? Han går för långt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha han låter lite....host...ja....!



2009-03-10 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0