E m m a -

Klänningsrea

Hej igen!
Det känns som den här dagen har varit huur seg som helst, men ändå är det redan helg! Det känns som en evighet sedan jag åt frukost imorse...

På spanskan hade vi "speeddating" haha, man skulle skriva fem frågor och sedan sätta sig framför någon bland alla stolar. Så fort någon frågade om min película favorita så blev jag jätteglad! Självklart svarade jag Twilight! Película favorita betyder film, för den som inte pluggar/har pluggat spanska. :) Det var någon som hade "hur många pojkvänner har du haft?" haha. Hur ska man veta det, jag har inte räkat..... Det betyder inte att det var många, det betyder bara att jag inte har räknat helt enkelt, haha.

Det är klänningsrea på gojane förresten, jag ska inte köpa någonting, men kolla kan man ju alltid göra! Min favorit är den till vänster. Vilken tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Luzz <3

SV: jaoo... Det är nog tisdagar.. Japp.. Det brukar vara efter allsång på skansen, tihi, xD





SÖÖÖTA KLÄNNINGAR! xD ^^

2009-03-13 @ 17:00:26
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0