E m m a -

JAG VANN!

Hej igen :)
Nu måste jag verkligen plugga kemi så det här blir inget långt inlägg. Imorgon ska jag försöka slappa, våran mentor tipsade oss om det, så jag ska plugga på allt idag.

Vet ni vad jag fick reda på idag? Att jag vann frågesporten som var på Twilightkvällen på måndagen på lovet! Egentligen hade jag och Fanny samma svar men jag låg före henne på namnlistan :/ Snacka om snopen hon blev, det skulle jag också blivit... Men jag vann i alla fall, hihi! Men jag har ju ett problem... jag har ju förbeställt "Så länge vi båda andas" på adlibris, men nu vet jag inte vad jag ska göra för frågesports-priset var ju ett presentkort på den boken... Jo, jag vet, mamma fick nyss en bra idé. Jag går till affären efter att jag fått hem boken från adlibris och ser om de har fått in den där. Om de har det, köper jag den och skickar tillbaka den andra till adlibris!

En annan sak jag fick reda på;
Den 2:a Maj är det Twilightkväll i Stockholm och då ska man sova över till den 3:e Maj och man ska få se Twilight på stor hemmabioskärm (förmodligen större än våran, för dem som läser och vet storleken på våran). Det ska också vara frågesport och sånt där kul. Men jag ska vara på Mallorca då :'/. Så sjukt snopet! Men jag längtar väldigt mycket till Mallorca också :D <3 Men ändå, liksom...

Men nu ska jag plugga :D Det blev visst lite längre än jag trodde, det här inlägget... Skriver mer senare!
Hejdå så länge :)

Jag klottrade lite på min hand på kemin ^^ :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, jag kan ju bara säga brattis då ;D hehhe nej men jag är gld för din skull, dessutom så ville jag ha den andra boken :P



och just det, du vet den 12e när boken kommer ut, då slutar vi ju vid lunch, det kanske inte är så många som skolkar från skolan bara för att köpa den!

2009-03-02 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0