E m m a -

I skolan

Hallojj..... jag har tråkigt...
Står framför en dator i skolan just nu, jag mår inte särskilt bra alls faktiskt, efter skolan ska jag nog sova... Men nej! Först måste jag till stinsen och se om "Så länge vi båda andas" har kommit in! För den har kommit till akademibokhandeln på en del andra ställen. Jag hoppas, hoppas, hoppas att den finns där! Sedan kan jag sova.

Fanny börjar tio i två idag, gissa om jag är avundsjuk. Jag var tvungen att sitta på en tråkig engelska lektion och läsa om Morden i Midsomer (som jag faktiskt brukar gilla) och skriva en "summary" om texten. Det var ju en summering vi just läst!

Haha, men jag ska sluta klaga nu i alla fall. Jag måste gå till bokförrådet och fixa en grej med min mattebok, jag skriver när jag kommer hem :)
Adios! Bara två lektioner till att uthärda......

Jag vill till Hemavan igen :'/

Kommentarer
Postat av: Fanny

MOHAHAH!!!! <3<3 haha nej jag lider faktiskt med dig ;P

2009-03-06 @ 18:28:55
Postat av: Micka

grym bild :D

men "gubben" på isen förstör lite med speglingen.

men annars grymt snygg.

2009-03-07 @ 13:41:54
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0