E m m a -

I skolan

Kon'nichi wa!
Hehe. Nu ska vi snart gå till idrotten och redovisa vårat konditions/styrketräningsprogram. Låten kommer som sagt senare, men jag kan säga att den passar väldigt bra att träna till. Det håller på i tre minuter och 40 sekunder, ingen lång redovisning precis. Men vi ska ju inte prata eller så, bara typ vara "instruktörer/lärare". Undrar om vi behöver skrika ut vad vi ska göra, typ "åååååååååå så tar vi ett varv runt salen" eller "åååå nuuu blir det armhävningar!". Man kanske inte behöver ha precis så mycket inlevelse, men i alla fall, haha!

jag hade englska nyss förresten och det gick väldigt bra faktiskt. Fast det gör ju typ.. alltid... det.... Men ändå! Vi skulle översätta lite texter och sedan göra ett litet papper med ord som fattades. Det verkar vara lite mer lärorika lektioner nu kan jag ju lugnt säga. Bara idag har jag lärt mig vad personnummer heter på engelska... Nämligen National Insurance number. Kanske inte exakt så, men det är så jag kommer ihåg det i alla fall.
Vi hörs senare!
Bye bye :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

ack så jättemycket! vad KUL att höra sånt om sången asså!Hoppas du får en fin dag söta du!

Många kramar

2009-03-09 @ 13:30:27
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Fanny

har lyssnat på låten nu, inte så dålig faktiskt!

2009-03-09 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0