E m m a -

Havregrynsgröt

Godmorgon på mina 20 läsare, haha!
I skrivande stund sitter jag här med en tallrik havregrynsgröt. Det är ju jättebra att pappa påminde mig om att det finns, för jag blir ju alltid hungrig i skolan nu när jag har sen lunch istället för tidig. Om jag äter gröt varje morgon slipper jag vara hungrig! I alla fall ett tag... hoppas att det fungerar, för jag är inte sugen på att gå runt med en kurrande mage... Tre lektioner inklusive en dubbeltimme innan lunchen nu, ju. Och en av dem är prov. Suck! Läxblogg-varning! Haha.

Idag ska alltså jag och Fanny redovisa vårat lilla styrketräning- och konditionsprogram i idrotten. Har jag sagt vilken låt vi har valt? Om inte, så bra. För jag kan lägga upp den låten sedan! :) Idrotten är sista lektionen så sedan lägger jag upp låten vi hade. Den passar väldigt bra faktiskt. Det är bara ett problem. Jag är snuuuvig! Huuga! Det får gå ändå, vi måste redovisa. Jag får ta med mig näsduk helt enkelt. Men nu ska jag göra mig i ordning, gröten tog just slut. Vi hörs! :)
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0