E m m a -

Ett ljus

 Hej igen,
Jag har lite tråkigt just nu, har just blivit medlem på dailymotion, en videohemsida... Kan ladda upp videos där som man sedan kan lägga upp på bloggen, det är ju smart :). Gillar inte riktigt youtube när det gäller sånt, av ingen speciell anledning, det bara råkar vara så, hehe.

Jag hade städat Abellas kattlåda förut och skulle gå ut med det äckliga innehållet i påsen (hah) och då tog jag med mig ett stearinljus som faktiskt fortfarande brinner! Det klarade sig fast det blåser ute. Jag tycker om stearinljus, på något sätt känner jag mig trygg när jag har ett litet ljus som brinner någonstans... :) En liten varm och ljus låga, tihi. Självklart fotade jag ljuset, som den lilla fotonörd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0