E m m a -

Estniska

Tere!
Betyder hej på estniska! Ska ha en hälsningsfras från olika språk från och med nu. Kul ju! Godnatt idag blir också på estniska! Nu har jag suttit och gjort massor av test på quizme. Jag fick alla rätt på Harry Potter-testet (oups), alla rätt på One Tree Hill-testet & på Twilight-testet & jag är inte fjortis, goda nyhter, haha! Jag fick även reda på (vilket jag redan visste, det är därför hon är min favoritkaraktär i One Tree Hill) att jag är mest lik Haley! :)

Men nu ska jag sova, innan jag tuppar av på tangentbordet. Slutar halv ett imorgon!
Magamaminekuajal! (alltså godnatt på estniska. Lite skumt, hehe)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vilken cool bild ^^



Magamaminekuajal då'rå ;D

2009-03-09 @ 22:06:11
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: Luzz

sv: OJ! det skall fixas! xD och taaaack ^^





GODNATT! ^^ <3 Hoppas att du drömmer söta drömmar om en liten person som heter Edwaaarddd... xD

2009-03-09 @ 22:33:19
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0