E m m a -

En liten snöstorm

Hej igen!
Det är en liten snöstorm här i Sollentuna tror jag. Ni kan ju se på bilden i collaget här. Men all snön kom ju inte med så jag var tvungen att ta med blixt genom fönstret så det blev lite suddigt. Men när jag stärkte kontrastet blev det lite bättre (den nedersta bilden). Men man ser fortfarande inte all snö... Jag är tydligen en Kenza-bloggare, förresten. Enligt det här testet. De kollar vilken känd blogg ens egen blogg liknar. Min liknade tydligen Kenzas. Alltså på sätter jag skriver.

Och vet ni, det hände en sjuk grej nyss. Jag sitter i soffan och tittar på Beverly Hills. Fjärrkontrollen ligger drygt en halvmeter ifrån mig. När jag kopplar in kameran till datorn, så byts kanalen på Tv:n! Två gånger hände detta! Hur sjukt som helst! Samma signal eller nåt.

Och som sagt har mina skor från ellos kommit och bilder på dem kommer i nästa inlägg, håller på att fixa nu. Vi hörs!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0